piątek, 15 marca 2013

Marzenie Afrodyty

Grecja... Biel, granat i złoto:) Tak właśnie widzę grecką biżuterię! 
Jakiś rok temu kupiłam śliczny guzik w kolorze antycznego złota. Gdy tylko go zobaczyłam od razu wiedziałam, że powstanie z niego wisior inspirowany Grecją, a konkretnie grecką boginią Afrodytą. Po powrocie z zakupów szybko narysowałam projekt i... to tyle! Projekt, guzik- wszystko leżało rok. Trochę mnie wkurzało, że  niby wszytko jest a weny na szycie brak. Gdy tylko ujrzałam wyzwanie Kreatywnego Kufra o greckiej tematyce szybko wygrzebałam z dna szuflady projekt, odrobinę go przerobiłam i zaczęłam szyć. I oto on- Marzenie Afrodyty.






1 komentarz:

  1. ale piękny! ja również uwielbiam greckie motywy :)

    pozdrawiam i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga
    versalkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń