wtorek, 19 lutego 2013

Nareszcie Młoda w przedszkolu więc ja mogę ponadrabiać zaległości blogowe :D Zacznę więc od mojego ulubionego ostatnio wisiora :)
Byłam z przyjaciółką na zakupach i zachwyciła nas seria biżu w ciekawym zestawieniu kolorów: brąz, niebieski (turkus) i intensuwny pomarańcz dlatego po powrocie do domu szybko zabrałam się do roboty. Dodatkowo dodałam ceramikę własnej roboty i po raz pierwszy zrobiłam koralikową plecionkę :D

Następna jest sutaszowa bransoleta poczyniona dla przyjaciółki mojej siostry.



 Miało być kolorowo i stonowanie jednocześnie... Moja siostra to ma fantazję... Prezent się spodobał więc ja jestem zadowolona :D

 Mój przyjaciel zamóił dla swojej ukochanej kolczyki. Niestety z większością facetów ciężko się rozmawia o biżuterii. Na moje pytania o kolor, wielkość, ogólny zarys itp. odpowiadał: "Wymyśl coś"...  Wymyśliłam i na całe szczęście znów się spodobało.

 Aaaa i jeszcze prezent dla pewnej drugoklasistki :) Opaska:
 Tu na głowie mojej Dziuńki:)

2 komentarze:

  1. piękne rzeczy tworzysz :) życzę mnustwa inspiracji i fajnych pomysłów :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, żę mam tu dużo zaległości:D To zestawienie kolorów jest jednym z moich ulubionych:D:D A opaska piękna! Miałaś rację - podoba mi się;)

    OdpowiedzUsuń